יום שבת, 10 בדצמבר 2011

הישראלית המכוערת

רומא, יום ראשון,טרום חג המולד, עצי אשוח בכל חור, אווירת חג מהולה בשופינג...
בעודי מחפשת בגדים בבניין זארה שבויה דל קורסו (רומא),
הבטתי בבגדים שהיו מונחים על הקולבים.
ולאחר מכן, פשפשתי מעט בחולצות שהיו מונחות על הסטנד.
בסמוך אליי, ניצבה לה אישה אחת.
בערך בשנות השלושים,
נעלה נעלי ספורט ממותגות,
לבשה טרנינג בז' שדמה לסרבל טיסה,
שיער אסוף בקוקו נמוך ברישול,
ללא טיפת איפור, ספק קרם פנים.
היא הייתה קרובה אליי יחסית.
התחלתי להרהר לעצמי,
"בבקשה שזה לא מה שאני חושבת שזה,
אוף...בדקתי שהחבר שלי רחוק, שגם אם זה זה, שלא יראה...
בבקשה לא... חשבתי שכבר עברנו את הימים האלה..."

האישה לפתע פתחה את פיה וצרחה:
"אבי!!! אבי!! בוא תראה את החולצות פה!"

ידעתי שהיא ישראלית!
ידעתי! ידעתי! ידעתי!!!
כך כל נבדלת מהנוף האירופאי המושלם.
מעצבנת אחת!
לא היית מעזה להוציא את קצה חוטמך בסרבל טיסה שכזה באדמת הקודש.
אז למה את מרשה לעצמה להסתובב כך בבירה האירופאית?
בגלל שאינך מכירה אף אחד?!
בגלל שאת לא מצטלמת ומעלה לפייסבוק?! 
בואי נודה בזה, לא מדובר על עניין של כסף, רק של אסתטיקה מינימלית.
אני קוראת לסדר את כל הישראלים שחושבים לשהגיע לרומא פרושו ללבוש בגדים שאיתם יוצאים לטְרֶקִים!
כאלה שלא אכפת לכם אם יקרעו או יתבלו.
הטיול של אחרי צבא, עבר...עבר!!!

לטיפולכם המסור אודה,
אוהבת,
נועה.







8 תגובות:

  1. הורסת מרומי

    השבמחק
  2. יסססססס!!! סופסוף ראיתי איפה נרשמים לכאן זה בקטן, קטן, קטן למעלה.

    וואווו נועה, זה מרגיש ויפה מאוד. תמשיכי אני נהנה לקרוא :)

    יום לילה טוב,
    לירן :)

    השבמחק
  3. היי, אני לא חושב שמתפקידנו לשפוט אנשים. אם ישראלי נבדל מהנוף האירופאי זה בגלל שהוא ישראלי ולא אירופאי, וזה המיוחד בנו- הפשטות (הכובשת וה- menefregista).. התוכן שממלא אנשים כמונו, מאפשר לנו לשחרר...

    נ.ב ג'לטו זה גלידה (במלרע)

    השבמחק
  4. אין דבר שיותר מחמם את הלב מלראות ישראלי בחו"ל,
    אל תשכחי מאיפה את

    השבמחק
  5. אהלן,
    כמו תמיד, שמחתי לקרוא את התגובות.
    חלילה לי מלשכוח את בואי מארץ הקודש.
    הנני ציונית גאה!
    אבל כצריך לבקר ולהשתפר, אני מאמינה שצריך לעשות זאת בצורה אובייקטיבית.
    אינני מאמינה שאני הכי טובה, ולכן שואפת תמיד להשתפר, וכך אני מאמינה שעלינו כישראלים להשתפר בהתנהגותינו ובהופעותינו ועוד.
    אני מאמינה בפשטות אך מה שראיתי היה הזנחה פושעת!

    שבוע טוב:)

    השבמחק
  6. את עמוקה שתדעי לך....
    כמעט כמו שלולית....

    השבמחק
  7. מסכימה איתךךךךךךךך נועהההההה!!!!!!!!!!

    השבמחק
  8. נועלה שמחתי לקרוא את כתביך את ענקית, מוכשרת, ובגלל כל אלה אני מתה עלייך
    אורלי אנקרי

    השבמחק